shopping,shopping ;)

Idag har jag slitit som ett djur i cafét och hjälpt mormor, gud vad folk det var, det märks att det är sportlov och ett super bra väder som gör att folk börjar göra sig synliga igen efter mörk o trist vinter, kom hem vid tre tiden, åkte upp till mickes mamma då, som höll på att baka till hennes fördelsedag den 14/3, kunde inte hålla mig från kakorna :P

micke jobbar sista natten inatt sen drar vi till elstockholmo och shoppar loss :P ska bli super kul, äta en massa gått och gå igenom christinas alla bebiskläder och saker, som vi ska ta med oss hem, sen ska vi shoppa lite kläder och saker till våran hörna som ska inredas i sovrummet =)
vi åker hem på måndag förmiddag, ska juh vara på föräldragruppen klockan 15.15 sen har juh micke jägarkursen oxå!

Måste säga Grattis till min Anna som har fått heltidsjobb nu, bra jobbat tjejen, nu ska jag ringa o tärra dig på eniro :P

en rolig sak till är att mickes barndomskompis eller vad man ska kalla det =) ska flytta in med sin tjej här i samma hus, super kuligt =)

sedan igår morse har bebben i magen haft siesta tor jag eller jaa den buffade lite igår och hade hicka, men jag är juh van att det är fullrulle hela tiden så jag har varit lite orolig, men nu är det samma fart där inne igen, den gör iofs inte så mycket kullerbytter men sparka o buffa det kan den =) så den var nog helt enkelt bara lite trött :P

nepps nu ska jag äta middag, lite sent för att vara jag, men det blev sen lunch idag, men nu lir det spagetti o köttfärsås, är igentligen sugen på pannkaka då hela trappuppgången luktar det, men hade ingen sylt eller bär hemma så det får jag ta nån annan dag till veckan =)

Byebye!

Kommentarer
Postat av: Märta

Hejhej vännen!

Hoppas ni haft trevligt i Sthlm hos Christina & att ni hittade de ni behövde till lilla bebisen!

Love
Märta

2008-03-09 @ 12:44:24
Postat av: Märta

Haha, kanske lika bra Micke glömde säga det! =) Har nu bara 1 veckas slit i plugget kvar, har pluggat hela helgen oxå... Men sedan får jag ju 3 veckors välförtjänt lov; besök av pappa, fotbollslandskamp sverige-brasilien, 1v teneriffa, sedan sofia på besök! *längtar*

2008-03-09 @ 12:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0