Påsken!

Nu var det ett tag sen jag skrev, har blivit lite lat på sista tiden, eller så är det för att jag bara går hemma nu och inte har så mycket att skriva :P

har iaf kommit på att påsken är bland de bästa hägtiderna på året, jaa hmm jesus dog men han uppstod juh oxå, inte att glömma :P nää men först blir man juh långledig och sedan är det oftast fint väder på påsken så man kan vara ute mycket, vi har vairt i ulvsjön i huset där men släkt o familj, super kul, var ute varje dag och bara njöt i solen, en lyckad påsk med andra ord, jaa jag fick juh inget påskägg i år heller så nu vette fasen vad jag sa ta mig till, micke lovade dock att när lillen ska få påskägg nästa år så skulle han köpa ett till mig oxå :P fick en påskpresent av mormor och morfar, en super fin tröja =)

igår rev jag ut alla kläder i garderoberna och tvättade och sorterade bort en hel del, är juh masser med kläder som jag inte kan ha, plus kläder som jag möjligtvis kan ha i sommar, å det blev ganska tomt i min garderob... idag så ska jag stryka allt och håller äver på att tvätta bebbens kläder och alla tvättlappar o lakan som vi fått =) tänkte att vi skulle fixa allt sånt nu så det är klart, märket att det nog är sista gången jag gr till tvätt stugan nu på ett tag, det börjar kännas när jag går i trapper :/

tänkte juh ladda upp lite bilder nu men jag hittar inte kameran, hade med den till ulvsjön s vi kanske glömde den där...

nepps nu ska jag sätta igång å stryka ilket jag tycker är ganska kul :P

Byebye!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som att någon vill ut och shoppa kläder? ;)
Vad sägs om att när vi åker till sthlm, så lämnar vi bebis och killarna för sig och så går vi iväg med deras kontokort och shoppar tills vi droppar?? :D

2008-03-24 @ 20:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0