dags att lägga sig till rätta!

Vem är jag? en uppsvullen osexig gravid kvinna, hmm eller kanske tjej passar bättre? ja om jag säger så här så börjar det kännas att jag är gravid, magen står i högansky o rötterna och händerna börjar ge vika, men in ä ja bitter för dä :D men i vilket fall så måste bebben ta o vända sig nu, den har inte gjort det är och ligger i tvärläge, typ som en ostkrok över hela magen, och det är inte så bra, så snälla bebbe vänd på dig.. ska till baks till mvc om två veckor, och har den inte vänt sig då så måste vi nog på ul och sedan vändningsförsök.... men jag ber en bön varje kväll att den såa vända sig så snart kansek den gör det om jag har tur :P

Märta: jag skanar dig, kan du inte skitai  england o komma hem nån dag på lovet? snälla :(  jag lovar att det är mycket bättre här hemma än där och i teneriffa... :P ringer dig iveckan iaf o pratar lite!

nepps nu är det finalen på melodifestivalen snart, så jag ska käka lite o bänka mig framför tvn!

Byebye!

ska lägga ut bilder på magen imorron, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Jocke

***** Kampanjen Christer Sjögren till Belgrad *****

http://vastertorp.blogg.se/1205575888_christer_sjgren_till_.html

***** 1000-tals våta trosor kan inte ha fel*****

2008-03-15 @ 19:32:09
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: Anna

DU är en VACKER gravid KVINNA som kommer utföra MIRAKEL i maj månad!!! Ett litet pyre som kommer älska dig mer än allt, och du det lilla pyret tillbaka :)

2008-03-17 @ 15:11:13
URL: http://hemligaanna.blogg.se
Postat av: Märta

Hej love!
Fick så dåligt samvete idag, har tänkt ringa dig hela förra veckan, i helgen och dessutom idag... men tiden springer fortare än vad jag hinner tänka... nu är de redan natt och för sent för ett samtal... vill ju inte väcka bebben! =)Dessutom håller me Anna, du är den vackraste gravida kvinna alla kategorier, så bort me dom där dumma tankarna!

Hade gärna spenderat några dagar me dig under påsklovet, men jag hoppas istället kunna komma när bebben är född så får jag träffa er båda, kan de bli bättre?

Take care!
Kramar

2008-03-18 @ 00:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0