vecka 25 å nr 2!

jaa tänket skriva lite hur jag mår nu när jag är i vecka 25, jag mår tack å lov prima, lite ischias men inget annat besvär, proverna o blotrycket var bra som jag tog förra veckan så det kändes skönt, jaa då är det alltså 15 veckor kvar av min graviditet om inget annat hände.. hmm 15 veckor är juh en evighet, men jag tycker det är bra, jag menar jag har juh nästan haft panik att jag inte ska kunna hinna njuta av den =) hjärtljudet nu sist låg igen på ca 156 slag, tankarna har kommit hos både micke o mig nu, man undrar vad det är för filur som bor inne i magen!? jaa en sak är klar, det är en natt bebis, sover på dagen och uppe på natten, vid elva halv tolv drar den igång med reäla sparkar, börjar faktist bli jobbigt o sova om man ska vara petig o klaga lite :P men som sagt jag njuter till fullo av min graviditet =) vi har även börjat få en bild i vära huvuden hur vi ska möblera i sovrummet, kommer att bli super fint =) sängen kommer att bli målad i svart färg å kanske med någon guld dekor, skötbordet blir en byrå med skötdel i antikfärgat som vi inhandlar på ikea, blir bra med förvaring då oxå så vi behöver inte tänka på det =) längtar tills vi får börja möblera! hmm jaa har upptäkt en till ska oxå hmm jaa när man gör nr två på toa är det jätte obekvämt nät lillen rörsig, det känns som att bebben är på väg ut,, lite inside information :P

 lägger ut lite bilder på magen nu när jag endå håller på =)


image44

Vecka 24 från sidan!

image45

Vecka 25 från sidan!

image46

Vecka 25 fram i från, hmm min mage är sne är nog för att bebben låg lite konstigt då å levde om =)

byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0