Våran bil =)

idag blev vi audi ägare =) känns super bra! åkte till stockholm igår kväll o sov hos min moster, tog pendeln till Järna i morse o hämtade bilen, eller jaa allt som man brukar göra när man köper bil, provkör, kolla allt o så..

sen så kom jag hem för en stund sen, micke lämnade av mig i lägenheten o han fortsatte till sitt jobb för att jobba natten, stackarn :/

tror att bebben tycker om väran nya bil, den har levt om hela dagen idag, jobbigt men kul =)

igår fick Gravidanna en liten pojke, så kul så om nägra veckor kommer jag o våldsgästar så jag får klämma lite på honom =)

nepps, nu ska jag slänga mig i soffan som en soffpotatis, måste även fundera vad jag ska äta till middag...

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0