Trötter!

ååå om ni bara visste vad trött jag är idag eller jaa nu rättare sagt..

kvel upp vid nio imorse, hadr tid hos barnmorskan carin kl 10, så jag var där å tog lite prover som var bra och mätte magen o lyssnade på bebbens hjärtljud, 156 slag =) allt stod rätt till o jag mår bra, har iofs börjat samlat på mig vätska i händerna men inte så mycket på fötterna o benen så nu blir det stödstrumpor för hela slanten framöver =)

jobbat idag idag men nu blir det bara imorgon o sen är jag ledig på fredag, jobbar lördag men ledig söndag så då får jag vila upp mig!

nepps nu ska jag ta å käka lite glass o dricka espresso, låter inte det som en bra idé så säg?

Byebye

lägger upp en bild på vagnen som vi beställt oxå!


image43

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har läst att när man är gravid så försämras minnet, det verkar ju ha hänt dig ;) Jag antar att du sover nu igeeen så vi får väl ringas imorrn haha :D

2008-01-16 @ 21:54:06
URL: http://hemligaanna.blogg.se
Postat av: Anna

Jag ringde dig idag tvååå gånger! MALIN VART ÄR DU`?? hehe

2008-01-17 @ 22:15:56
URL: http://hemligaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0