snöigt i jobb(igt)

hejsan!

sitter på jobbet och ugglar, jaa man kan ju säga att det är skapligt lugnt här, undra om det beror på snövädret?! sen har det juh varit skidor på tvn hela dagen idag, har faktiskt lyssnat på radion fast man inte får, kan erkänna det ;) blev nästan tårögd när charlotte kalla vann, bästa tjejen i världen för tillfället, och bara 20 år gammal =) hur lyckas hon?

har iaf varit duktig idag på jobbet fast jag är förskyld o snorig, riktigt äckligt att jobba när man är förskyld och har kunder, tur att jag knappt haft nån kund idag :P

igår kom Emma över till mig efter att hon hade jobbat, vi myste på och gjorde varma mackor!
micke jobbar sista natten nu o sen är han ledig, och tänk att jag oxå är ledig både måndag o tisdag, då blir det nog lite shopping till lill bebben tror jag =) är så sugen så jag håller på att spricka, måste få köpa något sött =)

nepps nu ska jag städa lite här och sen klockan fyra får jag packa ihop och gå hem sköönt =)

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0