Myskväll!

hejsan alla glada och alla lessna =)

tänkte att jag skulle sätta mig en stund o skriva lite, kom hem från jobbet för en stund sen, micke är och skjutsar johnny (bror) o nån mer till stan! ikväll ska vi mysa o se på en massa film, har gjort så mysigt här hemma med ljus o grejjer, iofs så brukar vi ha det ganska hemtrevligt jämt, kompisar som kommer brukar påpeka det =)

igår hade vi det åxo mysigt, micke hade bokat bord på saffran åt oss så efter att jag slutat gick vi dit o åt å hade det mysigt, vi kom på att det vara över en år sedan vi var ut åch åt på restaurang! så nu mins vi hur mysigt det var så nu ska det bli mer av det =)

har juh jobbat idag, trodde ett tag att jag skulle på åka hem, hade så fruktansvärt ont i magen, jaa där uppe typ magkatarr så inget annat =) men efter att jag fått i mig lite lunch så blev det mycket bättre!
så i morse bestämmde micke o jag att jag inte skulle fuska så mycket nu på ett tag :/ hmm jaa det där med att fuska med mjölkprobukter, jag vet juh om att jag inte tål det och att symtomen blir efter ett tag att jag får super ont i magen, men nu ska jag försöka vara duktigt!

nepps nu ska jag fixa lite här innan micke kommer hem =)

kom på att jag måste skriva här o gratta till Anna-Lena, hon har fått nytt jobb :D jippi! och super bra för mig för nu får jag fortsätta att jobba mycket fram till April då jag tar en månad semester innan bebben kommer =)

byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0