Måndag med tråk!

Ja idag har det inte blivit mycket saker gjorda, tog en sovmorgon när micke endå skulle på kurs till 12.00! klev upp vid 11.00 o käkade frukost, städade ihop här sedan igår då vi hade Emma o Marcus på middag, var super mysigt att ha dom här, jag vann på M.I.G spelet :P
micke kom hem o vi åkte en sväng till svärmor o svärfar å drack lite kaffe! följde med micke in till stan en sväng, han skulle hämta nåt paket på bussgods! kom iaf på att jag planerat att baka lite matbröd idag, så vi svängde in på statoil i bredsand o köpte jäst, så nu sitter jag o väntar på att brödet ska jäsa färdigt, blir två stycken råglimpor, tänkte göra lite imorgon oxå, är juh perfekt att ha i frysen plus att man sparar in bra mycket pengar på att inte gå på ica o handla bröd, bakar en satts tills fjällen oxå, vi åker juh om hmm 6 dagar :D ska bli super härligt att komma iväg!

jag var o simmade igår igen, känner mig riktigt hurtig måste jag säga, lite stolt över mig själv faktist, ska simma imorgon oxå men då blir jag inte själv, ska slita med mig Emma oxå, tiden går juh mycket snabbare när man är fler så man har nån att prata med i vattnet =)

om två minuter exakt är brödet färdigjäst, så det är väl lika bra jag avrundar här och gör iordning bakbordet =)

Byebye!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej morsan! Står på jobbet och är skithungrig nu MATA MIG :D
jag hade arbetsintervju imorse haha, ja vi får väl se om jag får den eller inte! ses imorrn kramkram

2008-01-29 @ 13:07:11
URL: http://hemligaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0