Grundlurad o kaos!

Har varit en bra dag ända fram till att Anna-Lena ringde mig o berättade vad som hänt på jobbet, lär väl inte vara någon idé att jag skriver det här, vet juh inte om man får prata öppet om det, känner mig iaf värdelös här på jorden för tillfället! men men bara att intala sig själv att jag gjorde det som stod i min makt..

tog en promenad till jessica idag o hälsade på hon o Albin i nya lägenheten.. super fin sådan o det tog knappt en kvart att gå dit, perfekt =)

 nu ska jag dränka mina sorger med glass o chokladsås

återkommer imorgon har inge lust att skriva nå mer, men det var iaf skönt att ventilera sig lite, har även märkt av min hormoner, jag grinar mycket nu för tiden :/

byebye

Kommentarer
Postat av: Anna

haha jag vet :')

Jag satt precis och funderade på om du kanske kunde vara hemma idag, men så skriver du att du jobbar. Så jag ringer väl ikväll för lite girliegirlietalk ;)

2008-01-15 @ 11:49:25
URL: http://hemligaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0