Förskyld igen!

jaha, det räckte med att micke nös en dag så blev jag dö förskyld, precis samma som sist i november, har satt sig på lungorna igen, hostade som en galning inatt så bebben kunde inte sova o var vaken o levde om istället och då kunde inte jag sova :P annars kan man juh endå ligga i dvala fast man hostar, men klev upp o andades lite bricanyl som jag fick sist för lungorna och vips efter ett tag så släppte det, skönt! så inatt på ska jag ta lite bricanyl innan jag somnar!

måste bara nämna lite o det skitväder vi har här, jag o micke planerar en flytt i framtiden till Pajala :D

nepps nu ska jag o bebben gå å få oss lite man som micke står o lagar åt oss =) har kommit på nu att när jag sitter o äter o lutar mig mot maten så blir det krig inne i magen, tror inte att det får plats riktigt när jag "viker mig" :P

på menyn idag: falukorv mend potatis och stuvade morötter (jag har blivit galen i stuvning) :P

byebye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej malin!

Sitter och surfar lite har i Kambodja! Vi har det super har! Kul att se att magen vaxer sa det knakar. Hoppas du tillfrisknar snart sa du ar pigg och kry nar vi kommer hem sa vi ses pa jobbet! Kommer att ha massor att beratta.

Ha det gott! Kram Lina och Frida

2008-01-10 @ 12:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0