början på en ny vecka =)

jaa då är jag i vecka 24 kan igentligen säga att jag är i vecka 25, men säger som barnmorskan vecka 24 =) så då är det dags för en bild till hmm kanske jag endå ska ta den nu när jag sitter här o håller på å skriver om de!
jaja idag har jag iaf jobbat, tar lite på kroppen när man jobbar fredag lördag o söndag, men jag ser fram emot min lediga dag imorgon =) då ska julen städas ut, ja igentligen idag ska den juh det men jag tycker det känns så jobbigt, jag vill juh ha kvar julen o julstjärnorna o adventsljustakarna hmm men men får göra det mysigt endå å tänka på våren o påsken, då kan jag juh se till å påskpynta reält :P

när jag kom hem idag efter jobbet tog jag o gjorde en sockerkaka med bananer i, har inte smakat den än men den blev säkert god! sedan har juh hunnat lagat mat, ätit plockat i och ur diskamaskinen o hand diskat lite o sedan strykigt, nu har jag jäkligt ont i ryggen kan jag meddela.. får ta å ta en sak itaget framöver vill juh inte ställa till så jag får ont i ryggen eller jaa foglossning!

Blev så glad när jag tittade i mina "komentarer" igår, Lina o Frida hade skrivit ett meddelande från Kabodja, jaa dom hade det super bra vilket jag förstod =) så eftersom jag inte hittar nån utav dom här på bloggen om dom nu har nån så får jag skriva ett meddelande till dom här : JAG SAKNAR ER SE TILL O KOM HEM SNART =)



Byebye!

PS. det var slut på batteri i kameran, bilder kommer imorgon ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0