Söt som socker!

hmm ja jag känner mig verkligen söt som socker, jaa om inte annat så blir jag snart det, är så jäkla sockersugen, måste ha kommit in i en sån period nu, men som jag säger till micke, lika bra att passa på meddans man får eller jaa meddans man kan skylla på bebben ;) så nu har micke precis tagit sig en proteindrink och jag syndar då med en snickers :P

idag ringde våran barnmorska och sa att dom ska start föräldragruppen på måndag klockan 15.15 så då var v varmt välkommna, kommer att bli kul o träffa lite annat folk som ska ha barn nästan samtidigt som en annan =)

nu är det meningen att jag ska känna mig utvilad och ska jobba imorgon, men känner mig inte att dugg utvilad för att jobba, men nu ska jag inte klaga, får juh vara ledig igen på måndag, och på tisdag ska jag juh på rättegången o vittna om ett bedrägeri på jobbet och på onsdag ska jag till frissan o bli ompysslad som min frossa kallade det, och det tycker jag låter alldeles okej :P funderar på om jag ska ringa mickes kusin o boka in en massage oxå :P en riktigt lyx vecka att se fram emot =)

nepps nu ska jag gå o vara social med micke o litta på meddans han renoverar köket :P

Byebye!

Kommentarer
Postat av: kåten

tack, du är då en sann vän:)

2008-02-29 @ 11:17:47
URL: http://hemligaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0