Mysdag =)

idag har det varit fullt upp! gick till nolbybacken vid halv 11 tiden, hjälpte mormor där med alla lunchgäster och tittade när amanda och lovisa åkte, dom är fasen bättre på att åka än vad en annan är :P sen vid halv två tiden gick jag o tjejerna hem till mig och tog det lite lugnt en stund och skrev matlista till micke på vad han skulle handla, det blev köttfärsås och spagetti till middag , lättsamt att göra och tjejerna älskar det ;) sedan så tog vi vårta pickoch pack o gick till simhallen där jag och tjejerna lekte i vattnet och dom visade upp sina konster som dom lärt sig på simhoppet som dom går på =)
just nu sitter jag här och är trött :P men har tagit bort tapeten i köket så imorgon blir det slipning och spackling, kanske hinner lite ikväll, micke är o tränar som han alltid gör nu för tiden, inte konstligt att jag känner mig som en padda när han blir värsta deffad ;) men som tur har jag något att greggla åt då iaf, han är min ;)

imorgon blir en lugn dag skönt, jobbar juh torsdag till söndag så jag kan behöva lite vila, plus att det blir fest på lördag med alla guldisar plus mamma och elisabeth, hur kul som helst =)

känner för tillfället att jag knappt hinner med o träffa alla kompisar, men så är det ibland, ska ta igen det, jag lovar ;)

en film att rekomendera: Alvin and the shippmunks

Byebye från min och min vilda bebbe som inte vill sluta sparka o vara allmänt otrevlig i min mage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0