Jag lever!

Jag har lyckats överleva i min svullna kropp och den har till och med blivit lite bättre, även fast det fortfarande gör ont i händerna :P

Märta: Ja jag var verkligen inte ensam om att äta upp pajen, du hade helt rätt johnny o micke var oxå med på ett hörn :P


Idag sa jag upp mig från Guldfynd, vilket känns jätte bra, är kanske svårt för många att fatta varför man säger upp sig, om man nu inte har något annat jobb, men eftersom alla har slutat i våran butik nu, Lina A-L Elisabeth och jag så kanske ni förstår att något inte står rätt till på arbetsplatsen, jaa till och med några vikarier har slutat, vilket känns superbra om jag får säga så ;) så den 25 mars slutar jag förgott på Guldfynd, då ska jag vara hemma som redan var planerat och leva på min feta semesterlön hehe =) vilket känns helt rätt!

imorgon blir det lite jobb i Nolby backen igen och jobba o se på mina supersöta kusiner när dom åker slalom =)

Ihelgen var vi i Ulvsjön och myste slappade och små firade att det är bara 10 veckor kvar tills lilla plutten i magen få kika ut, jaa visst gör det inget om den kommer någon vecka tidigare, men känner jag den lille väl så vill den nog stanna lite extra länge, den trivs super bra i min mage, men nu börjar det bli lite trångt, varje liten rörelse den gör och man känner den ;) härom natten la pappa (micke har börjat kalla sig själv för pappa nu) sitt öra på magen och fick en reäl spark så han nästan flög ur sängen, då påminnde jag honom om att bebben har mina vadmuskler :P

nepps nu ska jag fixa lite i köket, vi ska juh börja men förjobbet till tapetseringen imorron =)

en film att rekomendera som jag o Guldis anna såg, hmm fasen jag har redan glömt bort vad den heter, men gå in på annas blogg så har nog hon skrivit det :P den handlar iaf om en gradiv coll 16 årig brud :P

Byebye!

Kommentarer
Postat av: Anna

JUNO hette den malin! glömska preggo ;)

2008-02-26 @ 18:22:13
URL: http://hemligaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0