jag= Kortisonbomb!

Hejsan! ska inte skriva så mycjket här idag, och därför jag inte skrivit på länge heller, jag har iaf svullit upp i händer och fötter, ser bedrövligut, men det värsta är den bränande smärtan som man får på köpet.. känns som att man har lagt händerna på spisen :/

har vair hemma från jobbet igår och idag men ska jobba imorgon, bäst det, kollade in min lön denna månad och det var nästan skrattretande fast man jobbat o slitit häcken av sig :/

härom dagen var jag och micke o inhandlade våra första inköp till lillbebben, mysigt mysigt :)

Har en massa bilder som jag slänger ut här nu!

image69



Och för alla er som inte visste om min dålda talang, jag ÄLSKAR tulpaner =) mitt första teckan på att det är vår :P

image72

Sen så har jag lyckats baka en hallonpaj, gjorde den i förrgår, nu är den SLUT!!

image71


Ja men då så.. nu ska jag göra någon nytta, vet inte vad men jag kommer nog på nåt :P

Byebye!

Kommentarer
Postat av: anna

åh vad mycket sött :)
vi fick behållla trollungen över natten, ska bli så mysigt =)

2008-02-22 @ 19:56:38
URL: http://hemligaanna.blogg.se
Postat av: Märta

Men lilla vännen, tycker så synd om dig nu när du är svullen i både fingrar & fötter... Hoppas de trots besvären ändå gick bra att jobba...

Hallonpajen såg jättegod ut, blev riktigt sugen på nått gott.. tro om jag har nått gott hemma? Antar de inte dröjde särskilt länge tills den va uppäten, men du fick säkerligen lite hjälp av både Micke & Johnny, eller har jag fel? =)

Massor me kärlek till dig gumman, saknar dig!
Love Märta

2008-02-24 @ 17:13:13
Postat av: maria

Hej Malin!
Jag är sååå avundsjuk på din mage och det du har i den! =p

Ett tips från en floristwannabe; ha bara vatten upp till första bladet på tulpanerna så blir inte bladen lite lätt gula och hängiga. håller de kanske lite längre ;)

2008-02-24 @ 23:42:06
URL: http://mariareh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0