snart så ;)

jaa snart ska bebben ut , och det känns himla roligt, vi satt upp skötbordet igår kväll och det blev super fint, ikväll ska vi föreviga min magen med hjälp av gips, känns som att det kommer att bli kladdigt :P har tvätt tid idag oxå så nu är det bara de sista bebiskläderna och lakanen som ska tvättas, coh det känns skönt, hade juh tänkt att jag skulle packa BB väkan, ska göra det nu i veckan eftersom vi åker till fjällena på söndag och blir borta en vecka, är juh ganska skönt att ha väskan med sig dit ifall att bebben vill ut där :P

på fredag ska vi till Bm igen och dä får vi höra om bebben har vänt sig, men det tror jag att det har, det känns som det, mer tryck neråt nu =) sen ks avi köpa färgen till spjälsängen och måla den, den är färdigslipad så det är bara att måla =)

nepps nu ska jag plocka iordning här hemma och städa tror jag :P

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0