Bebben har fattat galoppen :P

Nu har vi kommit tillbaks från mvc, och bebben har äntligen vänt sig till rätta =) blev överycklig när hon sa det, sen så spelade vi in hjärtslagen på mobilen oxå, så nu kan jag gå runt och höra på hjärtslagen varje dag om jag vill :P
sen så frågade jag var hon trodde om bebben,om det var en stor sådan, och det trodde hon inte, hon trodde den var helt normal eftersom den växt som den ska =) men om tre veckor så kunde man uppskatta den slutliga vikten bättre! jaa nu är det bara att vänta, vi ska dit igen den 16, om två veckor och då ska vi skriva upp en plan och brev till barnmorskorna på BB =) inte långt kvar nu :P

jaa nu funderar jag starkt på att gå på ica och handla godis tills ikväll :P är super godis sugen... fundera på att baka nåt oxå nåt gott =)

nu står iaf barnvagnen och väntar på oss på barnenshus, ringde och frågade idag, ska hämta ut  den nu när vi får lön, ska juh även beställa skötväskan därifrån så vi får se hur lång väntetid det är på den, hoppas att det går fort, annars får vi ta nån som dom har hemma!

den här är vi iaf sugna på :

image79

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0