sista dagen på sjukskrivningen!

har inte sovit många timmar inatt, var väl rätt åt mig eftersom jag fick sova natten till igår, hostade som en gris inatt iaf, micke höll på att bli galen, stackanr han som skulle upp o jobba, men det är nog bara för han att vänja sig, för till våren kommer juh vårat hallon o då får han nog vänja sig att sova med en skrikande barn på natten, kanske ;)

fick mig en lite överaskning idag, emma och marcus ringde på dörren o hade köpt med sig fika, är så glad att dom ska fytta hit, och nära oss som det ser ut nu, ca 300 meter bort :P måste säga att jag är super glad att det blev dom två, finns det par som kan vara mer passande för varandra än dom?! =) glad iaf att dom insåg att gävle inte var något för dom heheehe =)

bad micke ringa till mäklarhuset och säga att vi inte kommer på visning imorron, vi har ångrat oss, har kommit på att de är bättre vi sattsar stenhårt på det vi har givit oss in på (barn) och istället tapetsera om i kök och vardagsrum, inget fel på det nu men jag vill att det ska bli till vårat eget, lägenheten var juh totalrenoverad när vi flyttade in, men där ska vi iaf tapetsera =) men det bli efter jul!
har redan ittat våran barnvagn nu iaf, en supersnygg röd ;) inte som alla andra typ brio eller emmaljunga, är lite less på den stilen av barnvagnar, det ska vara sån komfort och då ligger dom på 7000 ny, visst kan man hitta begangnad med, känner jag mig själv rätt så blir det en ny, och då passar den vi har sett bättre en cool o lite sportig vagn, hallon röd :) ska fixa en bild på den så ni får ta del av den =) kostar 4000 ny

imorgon ska jag jobba, usch.. närå ska bli skönt att komma tillbaks även fast jag inte är frisk än men det blir juh bara jobb fredag o lördag sen får jag vila upp mig på söndag inför nästa vecka, då blir det mycket jobb =) men det är kul att julruschen sätter igång nu snart, mer folk som jobbar o man slipper sitta själv o ätqa på rasten =)

måste ta tag å ringa försäkringskassan oxå,hmm, får vänta ett tag till!

nepps nu ska jag rulla vidare, ska gå å ta ut mitt strykjärn som jag beställt =)

byebye

image14

Kommentarer
Postat av: anna

men malin imorrn blir det skoj för då jobbar du med mig :D

2007-11-15 @ 23:24:16
URL: http://hemligaanna.blogg.se
Postat av: anna

hej din lilla fjant!! här står du och pratar i telefon på arbetstid!! och nu lurade jag dig alldeles nyss hahahhahaha :D JAG ÄR BÄST!!!

2007-11-16 @ 10:47:10
URL: http://hemligaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0