mannen i mitt liv!

han sprider sina äkliga snusar runt m i sovrummet, han sover med kudde mellan benen och knyr :P jaa med är min kille, min man, min bästa vän, hmm finns ett par namn att välja mellan!

igår skulle jag pp o jobba, började klockan 09.00 sov inte på hela natten eftersom jag inte kunde andas, tog mig iaf till jobbet med nöd o näppe, helt slut efter att jag gått från parkeringen till jobbet, hmm ca 100 meter knappt! till min stora glädje kom anna ne halvtimme efter och skulle jobba hon me till 18.00! höll på att snora o hosta ihjäl mig på kunderna, bestämde mig på lunchen för att ringa vårdcentralen eftersom jag känner mig sämre, har alltså inte blivit bättre sedan jag var där och började med pencelinet i tisdags! fick en tid hos dom kvart över två, det kan man kalla service, tror inte att någon annan vårdcentral hade låtit mig komma på en fredag eftermiddag på en akuttid, då hade jag nog blivit skickad till primärvården på akuten, jaa hur det än var så fick jag komma, träffade en läkare där som skrev ut bricanyl, hon trodde att jag drabbats av någon sorts astma, vilket jag tidigare aldrig haft! men guudd, vad underbart, gick på apoteket på e gång sedan var det bara att suga i sig av medicinen, trodde att jag var i himmelriket. blev iaf bättre o det var så skönt att kunna sova inatt även fast jag vaknade med då var det bara att suga :D blev även sjukskriven en vecka till från jobbet, men det känns lika bra att bli riktigt frisk, måste juh tänka på lillknodden där inne i magen också!

nu ska jag upp till svärföräldrarna och låna lite alvedon, helt slut här hemma!
senare ikväll bli det fotboll, spanien - sverige =) hmm tuff matc. förhoppningsvis vinner sverige med 1-2 med då gäller det att zlatan är i sitt esse ;)

ska sätta in n bild nu oxå tänkte jag =)

byebye på er!


Kommentarer
Postat av: anna

härligt att det har blivit bättre!! :D

2007-11-17 @ 17:17:57
URL: http://hemligaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0