packning!

vi ska ta o åka till åre över nyår, vi åker upp på lördag efter att jag slutat jobba, ska bli så härligt att komma ivåg å mysa på, blev juh bjuden dit av min moster o hennes familj, så det blir vi dom och brorsan med en kompis, håller på att packa förfullt så slipper vi göra på mycket utav det imorron, ska göra klart allt så det bara är för micke att hämta upp mig på jobbet så vi kommer iväg i bra tid, tur är juh att det inte är så långt till åre, ca 3 timmar bara. jag har bara ett stort problem, hur ska jag få på mig mina täckbyxor?! har funderat om jag ska ta dom och sätta ett skärp i dom men det kommer att se förjävligt ut, jag kan juh endå inte stänga gylfen, å den är ganska lång på byxorna :P men men jag ska juh iofs bara åka på längden så det är juh inte så många som behöver kolla på mig i skogen :P skulle vara annat om jag skulle åka bräda, på längden kan jag iaf gömma mig under någon gran :D en sak till, jag provade mig bikin nu för att vi ska ta med oss dabkläder, oj oj oj.. var verkligen tjockisvarning på mig, rumpan ser hur liten ut som helst o magen hård som späck å brösten större än bikiniöverdelen :D

nepps nu ska jag fortsätta att packa o fundera lite på problemet :P

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0