ledig!

är ledig idag, skönt behövde vara ledig idag, är trött o deppig, och då var det skönt med en sovmorgon i morse! ahde julkonsert igår, gick super bra och dessutom är dom så duktig anna-lotta larsson och göran fristorp, villka artister =) ska se om jag kan hitta någon bild på internet på dom som jag kan lägga upp =)

micke och robert var i umeå igår och såg nightwish lite avundsjuk måste jag säga, sen träffade dom min kusin jens oxå å hade kul och sov på hotell, villka enare, det vill jul jag oxå göra :( ska iaf hämta upp dom idag vid halv fem på stationen!

fick veta vilken chef vi skulle få idag på jobbet, känner mig inte alls för glad, hade juh hoppats på mannen som var bland topp tre men men bli iaf en kvinna på 45 år, skulle sitta bättre med en redig karl. får vara glad iaf att jag slipper jobba så mycket mer, känner ingen lust alls att gå till jobbet, även fast jag har underbara arbetspalls :P men usch ska bli så skönt att vara mammaledig o sedan säga upp mig o söka nytt jobb, känner mig lite skyldig till det oxå, varför ska jag vara kvar på ett företag där dom inte äns vill ha en där och inte äns bryr sig om sina anställda, dessutom känner jag för min mamma, hoppas verkligen att allt ordnar sig och att hon får jobbet som hon sökt, iaf att det ordnar sig med facket som bara strular! det brukar vara kul att jobba på julen då det är mycket folk, hoppas att julhandeln sätter fart snart så att man kan ha annat att tänka på än jobbet, bättre att fokusera på kundera! är lite deppad över vad jag ska göra till våren blir jul lite jobb på guldfynd, dom timmar jag har, men måste ha mer jobb och vem vill ha en gravid maliln på ett nytt jobb som extra personal, INGEN!! har juh jobbigt med ryggen redan nu, hur ska det då bli sen?! ååå håller på att bli smått galen!

på söndag har jag julkonsert i njurunda kyrka, kom å kolla =) 18.00 börjar den!

nepps nu ksa jag ta en prommis till mormor i nolbybacken o känna på snön lite!

byebye


image17

här är dom: anna-lotta och göran!


Kommentarer
Postat av: lovingnurse

vad gillar du bäst? cola eller fanta? :)

2007-12-06 @ 14:10:52
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: S

Skönt att vara ledig. Jag jobbade bara i 3 timmar så man kan säga att jag också är lite ledig idag!! hehe.

2007-12-06 @ 14:16:24
URL: http://suneeta.blogg.se
Postat av: annapanna

hej majsan :) jag tänkte på dig hela dan igår, tänkte även ringa på kvällen men jag och macke däckade i soffan kl 20.00 haha :) du vet att det bara är att ringa om du vill prata eller om du inte vill prata alls eller om du vill få tankarna på annat!! MASSA KRAMAR!!!

2007-12-07 @ 22:32:57
URL: http://hemligaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0