Jul jul strålande jul =)

nu har jag kommit hem efter ett underbart julfirande i stöde hoss mamma o pappa, blev en lugn jul, bästa julen på länge =) har bara njutut av maten o spelat spel, sen har det juh blivit ganska mycket shoklad oxå, fast jag inte låt.. sånt som händer när det är jul =)

jaa vad fick jag i år då!? hur mycket som helst, vi hade bestämt att vi inte skulle köpa så mycket till varandra med det blev en hel del endå, ska försöka skriva upp det jag fick så har man lite bättre koll :P

jag fick:
peak mössa
rosa tofflor
morgonrock
mysbyxor
kofta
jeans
t shirt med texten "Bulle i ugnen"
pressentkort make up store
pengar
ett stort glasfat från duka
klänning
shampoo
bodyshop saker
vinegarchips direkt importerat från london =)
kokböcker två stycken
senap från anna o macke :P
dvd celine dion

saker jag o micke fick i lag:

espressomaskin
tvättkorg i trä som man kan sitta på
stor ljuslykta
stora svarta tallrikar

har säket glömt en hel del som vanligt när man ska försöka komma ihåg allt!

det har iaf varit en underbar jul och vi har världens finaste julgran =)

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0