IDOL 2007!

Marie vann, men gud vad bra amanda var =) båda var super, jag kommer iaf att minnas amanda mest, villken tjej, och jag kan inte låte bli att lyssna på halleluljah låten som amanda sjung, vem får den att låten att låta bättre än hon.. åå är helt såld!
och jag har en underbar vän som heter anna och hon och amanda skulle kunna vara systrar, dom är as lik varandra, nästan skrämande :P

idag har jag jobbat i birsta med brudarna där, super kul, knyckte även åt mig lite extratider där hehe :P så än blir dom inte av med mig =)

jag har knäppt kort på magen nu ikväll, tänkte att ska jag ändå börja dokumentera min graviditet så måste jag juh knäppa bilden, ahar juh för tusan gått halva tiden snart :P  sen så ska jag se till att få dom på datorn oxå, men micke ska hjälpa mig imorron =)

imorron är det jobb i stan som gäller, har kommit på att jag är typ ledig en dag på tre veckor typ.. men det ska nog gå det oxå :P allt går när man tänker hur mycket roligt man kan göra för pengarna senare =)

allting gott slutet gott :P

byebye

image18

här är iaf mickes å min vagn som vi ska ta o köpa som det ser ut nu iaf :P


Kommentarer
Postat av: den underbara vännen anna ;)

det är bara ni guldfyndare som tycker jag är lik amanda, ingen annan :P jag försökte få idén att slå rot hos några andra igårkväll men ingen höll med mig hahah :) bra att marie vann, så kan amanda släppa en bättre skiva som inte är idolfabrik! kramis

2007-12-08 @ 13:51:51
URL: http://hemligaanna.blogg.se
Postat av: Lisa

En sån där vagn har vi med fast beige :)

2007-12-08 @ 23:37:31
URL: http://litza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0