dan före dag före dan!

på onsdag ska vi på ultraljudet :P fullespäckad dag, klockan nio bär det av till frissan, efter det kommer micke o hämtar mig o vi åker till sjukhuset och kommer för hoppningsvis komma därifrån med ett leende på läpparna och kort på vårat hallon =) sedan ska jag jobba o bara mysa, kanske lyxa på med chokladpudding?! *mums*

nu har micke lärt mig hur kameran fungerar :P så nu ska ni få se bilder på min mage :P


tänkte även uppdatera bilder på mina arbetspalls sedan jul ferren på jobbet och julgalan =)
så det blir ett inlägg med en massa bilder idag =)


image21

image22

image23

image24

image25

image26


image27

image28

Näe nu får det vara nog med bilder för idag! byebye



Kommentarer
Postat av: anna

åhh vilka fina bilder :D
vi glömde ju kolla på julgalanbilderna när vi var hos er ju :P

2007-12-11 @ 11:08:10
URL: http://hemligaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0