lite ditten oh datten!

Jag och Wilma har precis satt i och varsin gröt tallrik, nu är hösten på G vilket känns helt ok eftersom hösten är bästa årstiden enligt mig själv..

hade grymt ont i halsen igår och samma idag plus att jag lagt till snoret, snorar som en tok, så just nu flödar vitaminerna här hemma, jag vägrar bli sjuk som alla andra nu!

iaf så fortsätter mitt vikariat till slutet av oktober vilket känns helt underbart, säger som mina kollegor: en gång in i huset, alltid fast i huset (sjukhuset) ;)

Igår tog jag och Wilmis en mys dag, fikade på Waynes innan vi åkte och hälsade på mitt jobb! sedan var hela familjen ute och cyklade oh lekte i lekparken :)

Jag längtar till helgen, Då kommer Amanda och Lovisa, vi ska mysa i ulvsjön, åka fyrhjuling, dom ska jaga oxå kanske det blir fotbollssmatch i Stöde för Anton som vi ska få rå om hela helgen oxå :)

ibland känns livet så orättvist, inte hade jag många bekymmer när jag var 8 år, lider ibland med Anton och ser hur jobbigt det är för han, han är en hjälte! njuter av våra pratstunder på kvällarna och lider med han för de stora ansvaret han har dom en 8 åring absolut inte ska ha..

NU KAFFE!

 För att lära barn vad kärlek är måste man visa det för dom ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0