sprudlar av glädje :)

JA, intervjun gick superbra, kändes som att jobbet va mitt, vilket nog både jag och chefen kände, hoppas jag iaf :P vad han sa så va det så iaf, han skulle bara kolla upp en referens, vilket han redan gjort och sedan höra med operation eftersom det handlar om två olika jobb :) Men men ska inte ta ut segern i förskott, han ska ringa på måndag så snabba beslut :)

iaf så ska jag fira ikväll ,en superbra intervju oavsätt om jag får jobbet eller inte så va det en jättebra intervju :)


nu ska jag försöka vila lite, bihålorna bara värker, borde ha åkt till doktorn iaf men, får väl ta det imorgonbitti ist!

Nu fredag och mys, snart ska Nicklas hämta favvo killarna, blir nog en kväll med popcorn och Wii spelande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0