begär...

Vill ge ett litet tips till alla för är eller försöker vara hälsosamma! nötter och solrosfrön, finns det något bättre?!  dock inte saltade jordnötter utan osaltade såklart! lätt att ha hemma och lätt att ta med vart man än är!

dock va jag lat idag, tänkte gå till ica, tar typ 15-20 min dit och sen hem då, orkade inte så tog bilen istället, dumt av mig eftersom jag ska lyckas gå ner4 kg för att se siffran 5... men jag ser ljust på framtiden :P

Nu har jag och Nicklas bestämmt vilket gym det blir... Trim heter det i matfors ett stort gym med allt man behöver, bra pass och bra gym! tranaimatfors.se

jao, har haft en bra kväll med grabbarna, nu blir det nöt mys med han som går runt och fiser hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0