14 feb

Idag är det alla ♥ -s dag =) ingen speciell dag för mig då jag tycker alla dagar är speciella så, idag är jag och Wilma hemma från dagis och jobb, Wilma har klagat på magont i 2 dagar vilket resulterade i kräkning i natt :/ hon är hängig stackar, vet inte om det är magsjuka eller urinvägarna som spökar, vi avvaktar!

Ihelgen har vi varit i Ulvsjön hela högen :) ska fixa in bilderna på datorn ikväll och visa er, en sak är säker när pappa säger att han aldrig sett så mkt snö på ulvsjön någongång så är det SKIT MYCKET SNÖ!!!

nu ska jag fixa lite, tvättmaskinen går på fullfart idag :P

men iaf hoppas ni alla har en bra alla hjärtans dag, om inte annat se till att ta hand om era hjärtan, utan dom är vi inget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0