Nu har det verkligen varit dött här...

har haft det rätt körigt ett tag nu!

mitt företag har gått riktigt bra den här månaden vilket jag verkligen gläds åt! sen har vi varit på lite semster i sthlm i 4 dagar, bara myst, umgåts med vänner, jag jobbade oxå en dag på jobbet i sthlm! sen gick vi och såg "Hur många lingon finns det i världen?" en helt underbar film ett måste att se verkligen! lite vin på firdays va inte heller fel, jag introducerar Nicklas med små steg i mitt liv i sthlm ;)

sen hoppas jag snart få börja inskolning på mitt nya jobb :) jag har fått jobb på sjukhuset på kirurgen :) det kommer att bli otroligt mkt jobb framöver med heltid som uska och sedan företaget, men det ska gå :)

just nu håller vi förfullt på att skola
 in oss i vårat nya liv :) Städade ur lägenheten det sista idag och adrexxändringen är fixad så numer är jag och wilma matforsbor, sug på den ni :P

bilen ska säljas och ny bil ska införskaffas, jippi :) så efter kaffekoppen nu ska jag ut och städa det sista i bilen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0