vilket slut det blev..

wilma kändes otroligt varm idag, i bilen sov hon mest och ville inte äta. hon har i flera dagar varit skvättig i kisseriet och kissat lite i trosorna från och till, vilket brukar bara ett tecken på uvi, men hn har ju varit så himla glad och pigg.. men när jag kom hem så tog jag och kollade en temp, 39.7 visade den så micke kom snabbt och vi åkte till doktorn, fick en super duper antibiotika s nu hoppas vi verkligen att det hjälper.. men som sagt jag äär så himla lessen, det känns som operationen inte har blivit lyckad eller nåt, vi känner så både jag och micke. men men snart fr vi ju veta det, i juni blir det en undersökning!

ja nu ligger jag och latar mig, inget annat och göra :)

imorgon massa plugg
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0