hmss..

Sitter oh funderar lite på framtiden, hur 17 ska jag göra med allt? ska jag sattsa 100% på fotvården eller 50% och köra på med vikariat som uska? ia så grinade jag nästan när jag fick min lön, eftersom jag jobbat inom handels har jag blivit lite bortskämd med timpenningen, nu ligger jag på 92 kr + 14 kr semersättning, jag höll på att börja grina... förut låg jag på 115 + 18 kr yeye

men frågan är hur mycket man stiger i lön/timpenning nu när jag bllir uska i oktober, någon som vet? ca iaf..

jaja får se hur jag gör med allt, ska ia ringa sca imorgon, har fåått ett nummer som jag ska ringa och erbjuda mina fottjänster :P

ja jobb har jag det gäller bara att strukturerar upp allt så allt blir bra, vill köpa lägenhet jöö så pengar och en STADIG ekonomi önskas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0