packning..

jag och wilma har packat, eller jag har packat ner och hon har packat upp... det viktigaste är iaf med, och det är medicinen..

jaaa, vi hade ju sagt att vi skulle åka vid 1 halv 2, men så blir de inte nu, är jag förvånad? nää inte ett dugg, så här är det jämt när jag och micke ska åka någonstans och han har förändrats mycket på 1 år men en sak som han verkligen borde förändra är inställningen till tiden och tänka på at det finns andra som planerar.. jaja vi kommer iväg iaf sen så ska juh Wilma duscha och grejja så det hade ju varit skönt att komma ner i ra tid men men...

iaf, slut skrivet om det ett tag... Igår kväll så hade jag en riktig myskväll, och inte ensam fun fun ;)
tänk vad lite kan göra så mycket, så vill jag ha det jämt, kan jag få det?

nu fixa lite här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0