lite uppt lite nedåt..

blev lite uppåt ett tag, tog tag i tvätten, disken och plockade lite.. nu död igen, tog precis en ipren så hoppas att jag blir lite pigg igen. tänkte att jag skulle ta tag i örsäkringspapperna om Wilmas sjukdom, har dragit mig eftersom det ska fyllas i datum och allt som man inte kan i huvudet så måste kolla upp det först..

nu har jag äntligen beställt kort oxå, Wilma ska ha med sig kort till dagis på sin amilje, hur och det som betyder något för Wilma, sen ska jag ta tag i det ina oto albumet som vi ick av märta för 1 år sedan, nu är det dags :P

och en rensning i Wilmas garderb behövs göras... så det ska jag göra om jag orkar...

Wilmas favvoställe i stöde, hundgården.. så fräscht eftersom hundarna har löpt där oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0