ont, ont..

Jag har ont i magen, sån här oroligmage, som bara vill skrika ut, elelr är det jag som vill skrika ut??

nu saknar jag wilma så mkt, vill bara gosa och pussa på henne.. ibland frågar jag mig själv vad jag håller på med, men dumt och tänka så nu när det är så otroligt kort tid kvar på utbildningen.

jag får ont i magen för att jag inte vet hur allt blir i höst, vad alla undersökningar på wilma visar, pengar, kunder, jobb.. jaa you name it :(

men allt ordnar sig, inte sant, till slut ska nog även jag få ordning på allt, jag villl jag vill så himmla mkt. hatar när pengar sätter stopp för en.

nu ska jag fika och sedan hoppa i sängen och drömma mig bort i min underbara bok..

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0