Lördagsmys..

Nu är det jag och Wilma hemma, det blir hon och jag ikväll =) mamma och pappa är på fest, såxvi ska bara ta det lugnt. idag har vi varit hemma och myst med familjen olsson dom kom hit inatt, vi har skurit älgkött för fulla muggar hmm ja jag gjorde inte det men dom andra, jag var husmor och fixade allt annat, sen så har juh Amanda och Lovisa vari med Wilma hela daagen och lekt, varit ute och gått med henne när hon skulle sova dom e underbara!!

som det ser ut nu så får jag skola in Wilma på dagis ensam... måste ringa min nya chef och säga att jag måste byta arbetspass, känns snopet men JAG SKA KLARA DETTA!!! =)
Iorgon åker jag och Wilma ner till njurunda och hämtar kartonger med kläder hos hennes farmor och farfar, ska sortera och se vad jag måste köpa till henne...

så lite funderingar men allt ordnar sig, inte min förlust!

Kommentarer
Postat av: Eleni

Du och Wilma kommer klara det jätte bra på inskolningen. Du gör de så bra Malin. Fixar och står i med allt möjligt hela tiden!! Det vore jätte kul att ses något! Vi kanske kan ta en fika eller något nån dag?! Kram

2009-10-24 @ 19:22:35
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0