lillpluttan..

Hon vamlade på dagis idag ute ner för kullen, hon är helt rödblå på ena kinden, hon hade dick varit mer arg än lessen på kullen :P

allt flyter på bra, har jobbat hela dagen, men det känns superkul och roliga jobbkompisar :) har fåt en massa mer tider idag, nästan hela nästq veckan, nästa helg och veckan efter ;) tur att jag inkasserar mer än jag gör av med ;)

imorgon åker jag och wilma till stöde, jag har juh 2-3 kunder imorgon som jag ska göra fotvård på, härliga tider :P

men nu så, Wilma sover och jag ser på idol, har tänt ljus och är själv, inte ensam utan själv, en sak som hade gjort saker o ting bättre hade varit en stor påse med godis, men icke, här hemm finns inget gott, lika bra det ;)

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0