bär upp mig..

det känns som att min kropp ska vika sig, fattar inte att jag har så ont överallt, sen tar det att ha 2 jobb och det känns som att man bara stressar runt och det jobbigaste känns att jag måste ta så mkt hjälp från alla andra men det blev juh mkt denna vecka oxå eftersom jag tagit på mig mer för jag trodde juh att micke skkulle ha Wilma, men allt löser sig och nästa vecka ser betydligt lugnare ut...

Idag fick Uno somna in, jag kan fortfarande inte ta in det och det känns fortfarande som att han är hemma och pysslar på i sina långkallingar =) Han var en underbar människa och han var den som visa känslor för mig, vi har haft många långa samtal och dom är jag glada för, jag var lite som en dotter till han,  han frågade alltid efter mig och hur jag mådde.. jag känner mig bara så tom, hur kunde det bli så här?  jag lider så med micke och jag känner att jag vill vara nära familjen, men jag ingår juh inte i familjen längre och det känns så tomt utan dom, men inget att göra, det är iaf inte jag som ställt till allt detta....

nu måste jag sova, är helt slut... en sak till, snart är jag nog helt själv igen, eller jaa det hrajag väl varit heltiden men det känns som jag och mr x äää jag vet inte... vet inget just nu...

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0