sol, svett o orm...

en lugn men blandad dag :)

imorse skulle jag o helens gå ut på framsidan, o då ser vi/hon en orm så hon skriker en oooooorrrrrrrrmmmmmmmmmmmmm :D jaa så den blev säkert skiträdd hehhe :D

sen så har vi bara tagit det lugnt, varit ute o solen och i skuggan, jag o wilmis var ute och gick i morse och sen så avslutade vi dagen med en pomenad på lite över en timme, så skönt, det är underbart att gå nu på kvällarna, så jag gör ordning henne för kvällen, sen får hon somna ivagnen och jag br in henne när jag kommit hem igen..
jajust det, jag o jennie packade in oss i bilen med tjejerna och åkte till galtström, där tog vi en räkmacka och pratade en massa, myspys :)

imorgon ska jag o wilma in till stan o shoppa lite o äta glass :)


byebye1


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Vad STOR hon blivit Wilma! :) Så söt... Mysigt med kvällspromenix.. Ja, det är ju nästan alldeles för varmt att gå mitt på dagen! :) Ååå, jag längtar så mycket till jag har en bebis att ut och gå med i vagn! :D



Har du hört att det kanske blir släktträtt på Viklunds sidan i sommar? Typ i augusti. Då kanske vi ses!? =) Då har jag med barn, skoj...



Hoppas allt är bra med er!

2009-07-01 @ 09:04:19
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: mia

vilken söt dotter och vilken snygg mamma! ;P hoppas allt är bra med er i värmen :) Nu har jag bara 25 dagar kvar till min bebis! :D (kan ju hoppas på lite mindre)

2009-07-02 @ 08:14:06
URL: http://mariareh.blogspot.com
Postat av: Erika

meeeen vad otroligt söt hon är lilla Wilmis!!! Du gör det så bra Malla, är impad av dig!! Skulle vara roligt att ses nånting och ta en fika..prata lite old memories och lite sånt :) Kraam

2009-07-02 @ 21:01:11
URL: http://www.erkan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0