cheap monday..

ja bokstavligen så har det varit lite synd om mig idag, jag har inte ätit nåt speciellt, fick en banan av en klasskoompis när jag höll på att svimma mella kunderna... men sen när jag kom hem stod maten på bordet och det var bara att hugga in, gott gott :) och nu har jag smällt i mig två hårdbrödmackor en med stekt ärr och tomater och en med bara tomater :) tomaterna är juh hur goda som helt nu iaf dom som finns här hemma :P

imorgon ska jag kliva upp vid halv 8 och plugga, ska göra proveet på onsdag, men det blir nog bra,

jag vill ha besök här i sthlm i veckan, men vi får se hur det blir med det. måste iaf kolla upp hur jag tar mig hem på torsdag.

nää nu vet jag vad jag skulle göra, inte sitta här vid datorn iaf... jag skulle juh hoppa i duschen :P


ska göra det nu!


byebye  saknar min prinsessa :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0