slut på golf..

Då var golfveckan över. har haft det otroligt roligt iaf :) och nu är jag verkligen sugen på att lära mig spela golf..
veckan har varit jätte skoj jag har tjänat pengar, fått  masserat en massa snygga killar, varit med mina underbara vänner, lärt mig lite mer om golf... och en viktig sak, jag kan nu pricka av en sak på min att göra lista hehe ;) sen har jag druckit mycket vin :P

men nu sitter jag juh här ensam.. lite små tråkigt, men det är juh verkligheten jag saknar så mkt, framförallt familjelivet, jag vill ha tillbaks det, men hur göra då? mycket att funera över  just nu..

nu är jag sugen på fika, ska väl göra mig lite sånt!

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0