mörka vatten..

ska jag bära dig.. över mörka vatten ska jag bära dig! men bär du mig?

usch det bara snurrar i mitt huvud nu, kan inte sova..

 jag vill jag vill.. vill bara skriva ut orden, men det går inte.. hmm undra om ni fattar vad jag snackar om? :P bara en massa gojja hehe nää men nu måste jag ta tag i saker och ting, kan inte hålla på så här längre, jag orkar inte, får inget gensvar, inget svar tillbaks, mina känslor börjar hamna i magen och det är inget bra tecken, ge mig ett tecken vad som helst, något som får mig att hoppas att det kan bli något snälla!

Jag känner mig stark och det ä juh tur det, hur skulle det annars gå med allt.. ensam är stark.. Bullshit! ensam tvingas att vara stark..

nää sov gott nu ska jag föröka räkna får eller nåt..

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0