Lilla svarta..

den lilla svarta är nu köpt, en jättefin svart klänning på Gina Tricot, skulle ut och köpa julklappar efter jobbet, jaa jag fick iaf hop julklapparna till Amanda och Lovisa, sen slog jag till på klänningen. en julklapp till mig själv :P

superduper snygg.. nu är det bara ett par pumps som fattas, kanske Märta har några som jag kan låna? ska ringa henne senan..
Nu har jag kollat upp tåg till åre och hemresan, ska köpa biljetterna imorgon, men först måste jag kolla så mamma och pappa kan ha henne, blir bara över 1 dag men det ska bli skönt att komma bort lite :)

nu sitter jag hos mormor och morfar, brorsan och jag är super hungriga men vi väntar in stockholmarna vilken minut som helst :)

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0