tårar möter tårar..

usch, har lämnat wilma till micke nu, fyfasen. jag kan inte förstår eller sätta mig in i föräldrar som mister sitt barn hur dom ska känna? jag kommer inte att få se wilma på 2 veckor och grinar som en tok. att hela tiden behöva ska visa sig stark, brister ibland, som nu, det var ett tag sen jag grinade så nu kommer väl allt istället.
kanske är det just bristen på kontroll..

micke och wilma ska åka på bil semester med mickes tjej, dom ska leka familje semester och där ingår inte jag... det är klart att förstår, och jag hoppas att wilma får det bra. sen så tycker jag som mamma att man borde få veta vem hon ska åka med eller? om något skulle hända? iaf så bad jag micke oom tjejens namn och trlefonnummer, inte äns det kunde jag få.. fyfaann, varför skulle jag inte kunna få det? joo för att han visste inte om hon ville att jag skulle ha hennes nummer, ursäkta mig!! är man så pass vuxen att man inleder ett förhållande med en småbarns pappa och ska dra iväg på semester med honom så får man förfasen växa upp oxå... jaja hon kanske inte är mogen för det endå..

en sak är juh ganska rligt iaf att micke hela tiden sagt att han inte vill binda sig och inte har något seriöst, och sen var han juh med mig ibörjan oxå, undra om hon vet det? haha.. jaja

I slutänden vinner jag, JAG ÄR MAMMA TILL MIN UNDERBARA DOTTER WILMA!

till hösten blir allt bra igen, så får jag iaf ha henne varannan vecka!

Nu drar jag till ulvsjön, ska sola bada drömma mig bort och PLUGGA!

byebye

Kommentarer
Postat av: Märta

Gumman, förstår att det måste varit jobbigt att släppa iväg lilla Wilmis... får snacka mer om de då du är tillbaks i Sthlm.



Jag har tappat min mobil, måste fallit ur väskan igår efter jag kollade tider för t-banan på sl.se så typiskt! Nås på brorsans telefon! //Märta

2009-08-09 @ 12:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0