pannknack..

Hejhejhej...

nu är man tillbaks till huvudstaden.. kom hit igårkvll vid 24 tiden, sov hos emma då eftersom vi kom så sent orkade inte ta t banan hem(cristina) och jag ville inte att emma skulle skjutsa mig hit eftersom jag inte visste om hon skulle hitta hem till sumpan me bilen då :D

Iaf så är wilma på bättringsvägen, men usch vad sjuk hon var, väsrta helgen i mitt liv tror jag, kände mig totalt hjälplös, hon ville juh inte ens äta glass!

Nu ikväll åkte vi iväg till odenplan och hyrde män som hatar kvinnor, åå vad bra den var :) ska läsa om tvåans bok nu innan nästa film kommer ut, för den ska jag minnsan se på bio :)

har fruktansvärt ont i huvudet nu så nu sska jag släcka lampan o sova..

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0