flumdag..

Vilken dag..

vaknade imorse o kände att jag bara ville hem till Wilma, så jag bokade tåg biljett på en gång till 10.30 tåget, närj ag skulle åka iväg till t centralen, är t banan försenad en massa, typ en kvart jaha då blir det till att springa tänkte jag.. iaf så kom t banan, och som jag sprang genom t centralen, när jag kom ut påå perrongen såg jaghur tåget sackta rullade iväg... då grinade jag en kvätt och gick iväg till buss stationen, det gick en buss vid 11 men då skulle jag inte vara hemma förän vid 17 tiden så då ringde jag cristina, satte mig på bussen mot arlanda och tog ett flyg som gick 12.15, var i sundsvall klockan 13.00 hur underbart som helst, blev juh lite dyrt men vad är pengar när man har en sjuk dotter här hemma...

jaa mkt har hänt, kom hem från sjukhuset för 1 timme sen, wilma har fått antibiotika i sin lilla nål på foten, fick sova hemma inatt men ska in imorgon bitti för att få mer antibiotika och få ultraljud på njurarna, hon har iaf njurbäckeninflamation men hoppas nu att det inte är något mer. håller alla tummar och tår :)

nu ska jag sova..

byebye

Kommentarer
Postat av: Eleni

Stackars lillgumman. Följer din blogg varje dag. Och tänker att vi borde ses något. Alldeles för länge sedan. Hoppas wilma mår bättre snart! Ge en go kram från mig. Tänker på er!

2009-08-27 @ 20:38:01
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0