dansa hela natten lång..

gud s skoj jag hade igår elelr inatt kan man säga :)

igår flyttade jag o märta ut ur hennes lägenhet, flyttstädade och åkte på ikea för att kolla in möbler till den nya, sen åkte vi även och kikade in den nya lägenheten och den var superfin :) det blev fika sen hos olssons och sedan åkte vi til lden gammlallägenhter för att lämna ttilbaka nycklarna och lite, ja det gick väl bra, memn nån värre tant har jag då aldrig träffat, fyfaan...

iaf så stack vi iväg till märtas kompisar tessan och johanna, gjorde oss ordning där och sen bar det av till fridays, där blev det en jätte trevlig middag med en massa skålandes och skratt.. sen blev det snabba steg i regnet till Berns jaa tyvär var ena tjejen lite för full så vi kom inte in, då gick vi till opera o där var man tvungen att ha VIP såå vi gick iväg i regnet till söder eller vi åkte faktiskt tunnelbana sista biten, Vi Hamnade iaf på Snaps och guuudd så roligt vi hade iaf jag, men jag tror dom andra hade det oxå :P dansade och dansade hela tiden, roligt att träffa en massa nya människor iaf :)

Jag kom hem 04.00 ganska exakt.. sov till strax innan 11 idag men mår prima inte ens trött.. så nu ska jag göra fotvård på familjen olssons :)

bilder komemr inom kort

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0