Kiss kiss!

vilken härlig promenad med brudarna! for direkt in till stan till mormor och morfar, när jag skulle ta ur Wilma ur bilen var det alldeles blött, hon hade kissat igenom blöjan, hade glömt dom vanliga blöjorna så hon hade en badblöja på sig :P jaa tur iaf att det låg ett par fina byxor i Wilmas påskpresent, så efter ombytet drack vi kaffe och sen gick vi ner på stan. hittade en fin duk till köksbordet som jag fick i påskpresent av mormor, sen gick jag runt och letade mössa åt Wilma, hittade en tillslut på H&m konstigt nog, tänkte att jag skulle ha nån påsktupp hemma så gick runt och letade det, hittade inte direkt nån så ingen påsktupp i år.. sedan gick Vi till mammas jobb, Accentbutiken. pratade med henne och Wilma lekte lite, sen tar mamma upp henne och säger att hon är blöt, så hmm mormor gick på ica och köpte ett blöjpaket och jag gick på lindex och köpte ett par nya byxor till henne, hon behövde endå det så det gjorde inget :P

sen blev det middag hos mormor oh morfar och vi kom hem vid halv 7 tiden och då var favvo pappa hemma =)

nu ska jag packa lite, åker till ulvsjön imorgonkväll med brorsan och micke kommer efter jobbet på lördag, undra om man ska packa med bikinin, ska juh bli fin väder sägs det ;)





Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0