villken bil dag =)

vaknade imorse halv tio å skrek till micke att vi hade sovit över o att vi skulle infinna oss på banken om en halv timme (10.00)  *panik* jaa plus att vi skulle släppa ut mickes brorsas katt som vi lovat, vi fick helt enkelt prioritera å skita i katten o käka lite frukost o gå till banken.. var iofs bara där en kvart så sen fick katten komma ut =)

vi har iaf hittat våran bil nu, var o fixade med lån idag, så nu har jag omicke tagit vårat första gemensamma lån :p på torsdag åker vi ner till sthlm efter mickes jobb, tar nog tåget som går 18.11 om det finns sistaminuten biljetter imorron, annars blir det standby biljett på flyget.. sover iaf hoss min moster o åker sedan på fredag morgon o köper bilen o bilar hem innan micke börjar natten på fredag =)

sen så sålde jag dyra smycken idag på jobbet o tänkte på min rast att jag skulle fira det med en semla, men upptäckte i min fasa att någon hade snott allahjärtansdag servettringarna fyra stycken som jag hade packat upp.. så jag sket i semlan.. får ta den imorgon kanske?! inventering på jobbet imorgon hoppas allt går bra, bara att hålla tummarna =)  tänker tillägna en liten tanke på A-L idag som har fått slitit o inventerat i birsta, jag lider med dig :D

nepps nu ska jag göra ordning fisken som vi ska äta till middag, micke är å tränar med kommer snart hem.. han har bliit riktigt hurtig,, men det har jag oxå för jag var o simmade igår och ska göra det imorron oxå, sen ska jag börja på gravid yoga, det ni ;)

BYEBYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0