Städar o tvätt dag!

Har precis varit ner i tvättstugan med ett lass med tvätt =) måste säga att det känns skönt att ha tvättstuga, jag är inte alls sån som vill ha tvättmaskin i lägenheten, kanske just för att jag vet att det kommer att ligga en tvätthög i badrumnet jämt! nepps jag trivs med min tvättstuga =)
har tagit å bytt gardiner idag oxå å städat lite här hemma, så nu är det tipptopp!

Igår var Anna o Marcus hos oss på middag, var meningen att vi skulle planera lite inför fjällresan som går av stapeln om två helger :P ska bli skönt att åka till fjällen en vecka! jaa hmm det blev lite snabb planering vid två tiden inatt innan dom skulle åka hem hehe.. vi myste istället o åt (framförallt jag) hela kvällen.. sen så spelade vi spel, jaa marcus vann men jag kom två, o jämt blev det ibåtten striden, jaa iofs så fuskade anna o jag lite, men annars hade vi juh aldrig kommit ikapp :D

ikväll blir det lugnt, micke är i skogen nu med bror o pappa så han lär va slut när han kommer hem, är ledig imorgon oxå, ska åka in till babyproffsen å betalt handpenning på vårat babyskydd, grymt bra pris vi fick =)

nepps nu ska jag hitta något i kylskåpet, något att tugga på :P

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0